Accepterad hassna karlson | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassna karlson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101131710/

Ditt Hex-ID: 110000144003bbe

Vad är din discord tagg? pios#4010

Vem var det som bannade dig? xmb

Hur lång tid var din ban? 2

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krim ~xmb. Återstår: 1 dagar 23 timmar 38 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att att jag råkade ta fram min jakt kniv på piren skulle liksom visa den för en grabb och det var väldigt dumt och förstår att ni bannad mig hemsk ledsen över det nånting jag aldrig skulle göra om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog med en grabb så fråga jag om vi skulle jaga och sånt så visa jag min kniv liksom lite för att flexa eller vad man ska säga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså rätt fast ändå inte tycker jag kunde fått en timme ungefär.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag var ny med rp var för ungefär 3 månader sedan råkade jag köra på min polare när jag skulle backa hade väldigt dålig dator då så laggade skit mycket så var massa dsync hela tin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ta fram den var väldigt dumt vem visar en kniv bara sådär på en helt öppen plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta fram kniv sådär kanske it ens ha med mig den på allmäna platser och det kan vara smart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Ogiltigt klipp men du får ej associera med några kriminella aktivitet utan kriminell rollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka