Nekad hasseravelli | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster1

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Fortniterizz#3925

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2004

Berätta om din karaktär. Karl Jakobsson är en ung man på 25 år. Han är en person med energi och drive, med en passion för livet och de möjligheter som det erbjuder. Han är en god samtalare med en charmig personlighet, och hans positivitet är smittsam. Han har en naturlig förmåga att skapa vänskapsband och har många vänner som beskriver honom som en lojal och omtänksam person. Karl har också en stark arbetsmoral och strävar alltid efter att göra sitt bästa i allt han gör. Han har många intressen och han är alltid angelägen om att lära sig mer och utforska världen runt omkring honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bli medlem i unive för att jag kommer bidra med glädje, energi, ider och skartt tillexempel om de är nåt som tillexempel att man kan skriva in förslag på vad man kan utveckla servern med kommer jag alltid försöka hjälpa till sen kan de också vara i spelet så kommer jag alltid hjälpa till där och de kan tillexempel vara att jag hjälper någon som har dåligt med pengar eller fasnat med bilen eller liknande så kommer jag alltid försöka hjälpa till oavsätt om de är pengar eller vad de nu kan göra så kan jag alltid hjälpa till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte bara spelar för dina egna fördelar samt förhindrar att förstöra scenariot

Hur hittade du Unive? Vän tipsade mig om denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka