Nekad Hassep | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emoslayer69

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? Emoslayer69#2994

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Hasse Pungskav och är 24 år gammal, han är en rätt positiv kille, som gillar att busa med sina vänner, men om någon är dryg mot han blir han lätt uppretad och har svårt att ta hand om känslorna, Hasse är från somalia född 1999 02 28 och kom till sverige 2007. han blev mobbad i skolan för han inte kunde språket och folk gillade inte hans energi, dom flesta var väldigt avundsjuka för hans positiva energi, hans pappa gick bort av en sjukdom 2011 så hans mamma blev ensamstående och hade det svårt med räkningar och då var det svårt för hasse också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en bra nivå på roleplay i unive. Jag är en snäll och rolig kille som har bra fantasi med positiv inställning och vill alltid utvecklas. så tror jag kommer passa bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer hålla min roll på hög nivå och kan alla regler och kommer såklart respektera alla spelare i denna server

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka