Accepterad hasseoscar | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasseoscar

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 19 Juli 1999

Vad heter du på discord? Hassez#5770

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 150

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer iaf spela 1-3 timmar varje dag på vardagar, men på helger kan de givetvis bli mer

Vad heter du? Hasse Hansson

Hur gammal är du? 22 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja de skulle jag säga att jag är.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill ha en större roll i sammhället. just nu jobbar jag på securitas och jag känner att jag är redo att ta steget upp till polis. Jag har drömt om att bli polis sedan jag var barn och känner nu att jag har chansen att förverkliga min dröm. jag vill bidra till ett bättre samhälle och minska brotten så mycket som möjligt. Jag vill kunna hjälpa människor så mycket som möjligt, jag är även bra på att prata med nya människor och är en väldigt trevlig kollega att jobba med. man kommer aldrig ha tråkigt med mig. jag har tränat upp både kroppen och psyket och känner mig 100% redo för denna tjänsten.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? det viktigaste tycker jag är att man är polis för en anledning. att hindra brott och skapa ett tryggt och säkert samhälle. Jag tycker också det är viktigt som polis att man kan läsa av människor, jag tror det är bra att kunna det när man träffar så mycket folk när man är i tjänst. sedan tycker jag att man ska kunna hålla ett lugn i kroppen och inte stressa upp sig när det tex blir biljakter, bankrån eller vad som helst egentligen. sedan är det viktigt att man är en bra bilförare också och det tycker jag verkligen att jag är

Vad vet du om yrket i helhet? det jag vet i nuläget är att man helst inte ska patrullera ensam som polis, det är alltid bra att vara 2 om det händer något riktigt allvarligt eller att jag tex blir skadad. sedan har jag koll på lite bilar som polisen kör som tex v90/xc70. sedan vet jag att det finns piketen och helikopter vet jag också.

Har du några tidigare erfarenheter? mina tidigare erfarenheter är dels ifrån securitas där jag jobbat ett tag nu. där får man lära sig väldigt mycket att prata med människor och hantera jobbiga situationer. sedan så har jag kört mycket bil också och blivit en bra förare. som jag skrev tridigare också så är jag väldigt fysiskt stark och även psykiskt stark. har även jaktlicens så har skjutit lite innan och skulle väll säga att jag är ganska bra på det.

Hur är du som person? jag är en väldigt lugn och sansad person som älskar livet just nu. jag brinner för att hjälpa människor och vill gärna hjälpa sammhället så mycket som möjligt.jag går väldigt bra ihop med nya människor och har lätt för att prata med nytt folk. jag tror att jag hade gjort ett dunderjobb som polis.

Är det något vi bör veta om dig? ne inte just nu tror jag inte.

Godkänd välkommen på intervju, måndagar & tisdagar ta med ditt simintyg!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka