Nekad hasseoscar | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasseoscar

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oscarhansson26/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Hansson

Vad är ditt discord namn? Hassez#5770

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Hansson och är 22 år gammal, Hasse är en självständig grabb som har levt ensam utan familj sedan han var 15 år och har varit med om livets hårda skola. han värdesätter vänner väldigt mycket för att han ser det som familj. Hans bägge föräldrar dog tyvärr när han var 15 och hans pappa sista önskan var att han skulle bli framgångsrik och jobba med bilar. Hasses pappa jobbade med bilar så redan när hasse var ung så dök ett bilintresse upp. Hasse lever för bilar och en dröm för honom skulle vara att bli mekaniker på unive. Annars så är Hasse en relativt lugn kille som gillar att festa till det lite på helgerna men på vardagarna sköter han sitt jobb till 110%.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kan bidra med mycket positivitet och kreativitet till servern. jag vill vara med där det händer så att säga. Jag kommer ta min roll seriöst och vill vara med att påverka servern positivt. är alltid en glad och trevlig person så tror jag hade passat perfekt som medlem på denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat på mycket streams där folk kör på er server och har märkt att det är väldigt seriöst och tycker det ser sjukt kul ut. har spelat lite som icke medlem på servern men jag känner mig redan som en i gänget. sen även att det alltid är så många online på servern tycker jag är bra också. blir mycket roligare när man är fler som kör så seriöst

Hur hittade du Unive? Kollade mycket streams och sedan var jag bara tvungen att prova servern och fastnade direkt för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvecklas så mycket som möjligt, att lära mig det mesta om servern. vill också bli en bättre rp:are och jag känner för varje dag nu att jag blir bättre och bättre och jag vill bara att alla ska ha de så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är först och främst att bli medlem nu, sen så efter det så är jag väldigt sugen på att ta ett seriösare jobb typ som att jobba på falck, då får man även åka ut lite och träffa lite folk. men skulle också lika gärna kunna tänka mig jobba med taxi. är väldigt pratglad så tycker det är lite trist nu när jag jobbar på postnord, har inte så många att prata med haha.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Nekad efter muntlig intervju, läste reglerna under intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka