Accepterad hasseoscar | Ban överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasseoscar

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/oscarhansson26/

Ditt Hex-ID: 11000011205e624

Vad är din discord tagg? hassez#5770

Vem var det som bannade dig? Zenvu1337

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannade mig för att jag hade marijuana frön på mig som icke medlem. och det får man inte ha på sig om man inte är krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad så var jag ute och körde bil helt plötsligt blev jag bannad. men någon dag tidigare så var jag på piren och skulle sälja en bil och då kom det fram en kille och gav mig marijuana frön och kokain. jag frågade honom varför han gav mig det och han sa jag bjuder och jag tänkte väl att det var okej då att ha det på sig. sen så gjorde jag ingenting med fröna och glömde tilloch med bort att jag hade dom i min ryggsäck och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt att banna mig men jag tycker 3 dagar är lite överdrivet för nåt jag inte hade koll på. jag hade köpt det om jag fick 1 dag ban men jag har nu läst igenom reglerna väldigt noga och jag förstår att jag gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad tidigare och har därför inte kunnat ta lärdom av tidigare bans men nu har jag fått tänka efter lite och har insett mitt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat neka att ta upp marijuana frön från killen som gav mig och jag hade kunnat läsa på reglerna bättre. och nu har jag lärt mig en riktig läxa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska läsa reglerna riktigt noga och sedan att man inte ska göra någon olagligt när man inte har krimroll. och jag tar lärdom från detta och kommer i framtiden försöka vara en så bra medborgare som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka