Accepterad hasseoscar | Ansökan till Servervakt 9211

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasseoscar

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Hassemeister#5770

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. 15-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts jobb är att hålla ett litet extra koll när inte staffs är i närheten, man ska kunna banna eller kicka folk för att kunna få en så bra rp som möjligt, man ska som sagt underlätta för staffs genom att svbanna någon om dom gör något fel och om det är såpass grovt så ska man ta det vidare. man kan även hjälpa till med att kicka folk som kanske är rätt så nya till rp och skriva när man kickar vad dom gjorde för fel och hur dom kan göra för att inte göra samma fel igen. tycker inte alltid folk förtjänar en ban då är det bra att man kan kicka dom så dom endå lär sig

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att underlätta för staffs och för att jag har varit det innan och har bra koll på hur man ska sköta uppgiften så bra som möjligt. vill att det ska bli så bra rp som möjligt på servern och jag tycker många servervakter gör ett bra jobb.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan vara att man tex använder toggleid under scenario vilket man absolut inte får och korruption kan vara att tex någon man känner säger på discord att man ska revva dom för att dom har dött. man ska alltid ha bevis på att man dött på bugg om det nu är så . jag tycker det är väldigt tråkigt med folk som abusar och är korrupta och dom förtjänar absolut inte att vara sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka