Accepterad Hassemc | Beslut Överklagan [FUPPELITO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Ditt discord namn: Dreelow1

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad för typ av beslut gäller det? Smsar medans död ( powergaming )

Vem/vilka tog beslutet? FUPPELITO

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag hade telfonen uppe medans jag var död så förstörde det scenariot på sitt sätt och detta var helt enkelt väldigt dumt av mig. Anledningen till att återgärden togs var för att det är inte är bra rp att använda telfonen som död för att det förstör ett scenario

Hur är beslutet felaktigt? Ja, anledningen till att det är felaktigt är för att i bannen så stod det att jag sms min position medans det var inte det ja gjorde. Det som jag gjorde var att jag skrev till min kompis ingame som hade spamringt mig hela den kvällen. Jag skickade aldrig min position men förstår att det blev ett missförstånd

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: h. POWERGAMING Definition: Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel Exempel: Du är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna. Här ser vi reglen för powergaming. jag prioriterade som sagt inte mig själv före ett realistiskt och rättvist spel utan jag ville bara skriva till min kompis att jag inte kunde snacka just nu. Tappade alla mina roller precis efter pga ett missförstående, tappade krim och medlem :(

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Skickat nu
Vad menar du sen också med att jag ska skicka bevis? Bevis på vadå?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka