Nekad Hasseman | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Quackman

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198847673690/

Ditt Hex-ID: 110000134e4c55a

Vad är din discord tagg? Mr.Quackman#6969

Vem var det som bannade dig? himmel2k

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: slåss på auto, lyssnar inte på staffs order ~himmel2k. Återstår: 1 dagar 3 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag såg inte när dem skrev i ooc så dem såg det som att jag inte lyssnade och jag kan erkänna det var lite llall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och min kompis körde till auto för att kolla om vår bil var fulltrimmad han behöver relogga jag vet inte vad jag ska göra sålänge så jag kör ut på parkeringen utanför auto och väntar 3 killar kommer fram och frågar om det är min bil ( jag är boss över ett gäng) jag säger nej det är företagsbil dem tror inte på mig jag är förvirrad varför. Sedan säger dem då att en av dem har blivit rånad av någon med en sånhär bil (vi är ju kriminella så är inte helt omöjligt) jag råkar missclicka på en av dem, sedan missclickar jag igen eller missclick och missclick vet inte riktigt om det var det. tiden går och det kommer fram en ny kille vi snackar lite om bilen och lite annat sedan så missclickar jag honom ( jan detta var en missclick) han säger då "tjejslag" så säger jag "ska jag slå dig igen?" han säger kör på så jag slog honom ett flertal gånger under denna tiden så såäger himmel till mig ooc local att sluta jag såg inte detta tiden går dem andra 3 killarna kommer fram igen vi snackar lite sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig jag borde inte ha slagit honom efter missclicken så det blev lall och lite gran suntförnuft för man slår väl egentligen inte folk på en parkering utanför autoexperten sen tycker JAG att det borde ha varit en kick som varning men aa det är ju himmel som tar det beslutet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag rpade som hög på piren och hade en /sme och sprang runt och slog folk, då kommer securitas fram och griper mig jag säger " släpp mig jag kommer lugna ner mig" han släppte mig och jag slog en ny sedan kör dem mig till polis stationen och sätter mig i ett rum med 4 poliser dem släpper mig ochj jag missclickar en polis och det blir kaos sedan blir det restart och det kommer in 2 nya poliser istället jag slår en av dem och dem slår ihjäl mig ( detta var inte med meningen) så dem kör mig till sjukhuset och lämnar mig hos lars och kör iväg sedan kommer jag ut och ingen polisen ambulansen ringer polisen eftersom jag rpar hög under denna tid har jag råkat ta bort min /sme så det säger inte att jag är hög, en ny polis kommer och jag kör iväg på en voi bosse ser detta och anser att det är lall och suntförnuft ( eftersom jag inte har en /sme) och bannar mig denna bannen fick jag överklagad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha slagit honom igen efter missclicken nu när jag tittar tillbaka på det så kan jag erkänna att det var lall och suntförnuft och jag borde inte ha gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp jag ska inte slå folk så mycket iallafall inte på en allmän plats och jag kommer vara mer uppmärksam på chatten så jag kan sluta om en trainee ber mig sluta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka