Nekad HasseK | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HasseK

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198067484109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joachim Folsing

Vad är ditt discord namn? capScsgo#9438

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 1994

Berätta om din karaktär. Hasse Karlsson 27 år en vilsen person som försöker finna frid o fröjd, vet inte just nu vilken väg jag vill gå, Men jag har alltid varit intresserad i fina bilar o fina motorcyklar, Här i Skåne jag är ifrån är det för mkt kaoz o krig, växte upp i ett samhälle där det var otroligt mycket bränder där jag bodde för, för mycket alkolister överallt och droger Ambulanser kom som fluger. Intressen får jag ta som det kommer. är alltid öppen för förslag på det som kommer min väg. Det viktigaste är väl o försöka skaffa vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det kommer utveckla min RP erfarenheter ännu mer och det är ju seriöst baserat och det är en bra server. Jag kommer bidra med bra RP med Hasse, han är rolig o genuin men kan vända i humöret från 1-100 väldigt snabbt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Lite folk i min närhet har sagt jag ska ge det ett försök o Unive ska vara positiv start till en bra resa inom RP världen o bygga RP på.

Hur hittade du Unive? Blev rekomenderad av en kompis som inte lirar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka hjälpa andra som väl kommer in i staden som kanske har lite nytta av o lära sig. Sen även bara ha det så jävla kul o bara njuta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Har inte direkta några mål det kommer med tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka