Antagen hassehasselnöt | Ansökan till Staff [Dalmasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassehasselnöt

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ditt discordnamn: Hassehasselnöt

Ange ditt födelsedatum 17 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff samt forums mod innan och tycker det har varit roligt och vill komma tillbaka in i teamet och hjälpa servern med utvecklingen på rpn. Jag har rpat en del och tycker det är kul men vill testa på att vara staff igen, det jag kan bidra med staff teamet är att jag är en person som har det lätt att samarbeta och göra saker effektivt för att underlätta saker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är krim rpn man skjuter för mycket, ett exempel på det är att man är 10 bilar på 1 bil men endå så väljer man att skjuta personen istället för att göra det långdraget och försöka kidnappa och föra scenariot socialt. Jag vill se att man rpar mer socialt och inte bara för sin egna vinning i scenariot.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag ska göra det med dom andra i staff teamet är genom att man samarbetar och hålla koll på spelarna som utför detta tillsammans. Gör vi detta och håller en bra konversation mellan varandra i staff teamet så det inte blir några konstigheter hade detta inte varit något problem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ta den seriöst man ska inte sitta lalla. och det viktigaste är att man inte ska sitta och leka bättre än dom andra spelarna bara för man har en staff roll. man ska alltså inte sitta leka viktigt och bättre utan man ska visa respekt och bemöta andra som man vill bli bemött själv

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpn kommer ligga på paus skolan är inget problem börjar gå emot lov och alla nationella prov nu i slutet av 3an och alla gymnasie arbeten är klart så ser jag inte någon brist på tid till att kunna agera som staff på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobbar inom alla där ni behöver mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka