Nekad Hassehasse | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassehasse

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199199688777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? HasseHasse#7756

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Kommer heta Frank Larsson, 26 år gammal och uppvuxen i en förort. Frank som person är en kille som visar respekt om han får respekt tillbaka. Han är mogen och smart. Han är uppvuxen med sin bror och farbror då hans föräldrar lämnade han som barn. Franks intressen på fritiden är att hänga med polare, lira boll, hans största intresse är att fiska. Det har han alltid gillat ända sen barnspel. Frank är en väldigt social person av sig, gillar att knyta kontakter och hitta på mycket saker. Det negativa är att Frank är kriminell som livsstil, då han fått prickar i registret och haft en tuff barndom vilket lett till att han är som han är idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vet hur allt funkar, jag kan reglerna inom när man kör rp. Jag har åldern inne och är mogen och kan prata om saker, jag vet vad allt är baserat på och hur man ska bete sig när man spelar. Jag har ett nytt steamkonto dock så mina timmar jag hade innan på five m finns tyvvär inte dokumenterat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till ett seriöst rp:ande, och bidra till både roliga scenarion och roliga stunder inne på servern, och kommer även bidra till en bra server då jag vet hur allt fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man gör så båda kan vinna i ett scenario vilket motiverar fler till att faktiskt starta roliga scenarion då både parter vet att man kan vinna något på det.

Hur hittade du Unive? På både five m grupp på facebook men även på andra sociala medier

Nekad, utveckla allting, var vänlig och göra en ansökan igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka