Accepterad Hasse_anderson | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse_anderson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? elton_wei8766

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Andersson och han är 26 år gammal han är en mycket snäll och ordningsam person som har intressen inom bilar och motorfordon med också inom fotboll eftersom att han har spelat fotboll i sina yngre dagar. Han gick ut nian med superbra betyg. Men när han kom till gymnasiet så fick han problem, han hängde inte med på lektionerna men han klarade ändå av gymnasiet med lite extra hjälp från sin syster som som är 2 år äldre. Karl försöker nu hitta en bostad och håller aktvt på med att hitta ett jobb där han kan tjäna de pengar han behöver för att försörja sig. Han har havt tidigare jobb på MAX och foodora men vill nu ta steget in i den stora jobb världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra RP, Roliga RP senarion men farmförallt med glädje och vänlighet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra så att inte bara jag har roligt men att det också kan vara roligt för den jag RP:ar med. t.ex att jag inte ska ta den snabbase bilen om jag ska bli jagad av polisen så att de kan komma ifatt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har läst igenom. Nårgra relgler är RDM= Random deathmatch vilket betyder att man t.ex dödar eller slår någon utan att det har hänt något innan som att någon har hetsat mot mig och sagt något dumt. VDM=vehicle deathmatch vilket betydet att man använder att fordon för att göra illa någon utan anledning. NRL= new life rule vilket betyder att om du dör så kan du inte komma ihåg något som hände innan du dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem på servern innan men bestämmde mig för att ta en paus

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka