Nekad Hasse_ | Medlem ansökning [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135957537/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Olofsson

Vad är ditt discord namn? Axel Olofsson #6872

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Hasse Nilsson och är 28 år.
Hasse växte upp i en liten stad i Sverige som heter Läppe. I tidig ålder så började han tycka om att jaga och åka racerbil. Hasses pappa köpte en gokart till honom så nu racear han en del, på fritiden så gillar Hasse att jaga då hans farfar är en jägare men inte vilken jägare som helst en hitman men det visste inte Hasse. Hasse har också ett stort intresse av fina bilar eller små bilar med lite större motor. I dag så försöker Hasse ta sin karriär ännu längre då hans dröm är att köra F1.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem (Whitelistad) för att dels få mer kunskap om hur allt på den här servern fungerar. Sen är det för att förbättra mitt RPande så att jag kan det utan problem senare ingame. Jag vill bli Hitman!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med en så bra RP som möjligt och göra servern lite säkrare med att ta ner gangsterbossarna. Jag kommer också vara väldigt trevlig mot omgivningen. Jag ska bidra med allt som jag behöver göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scenario så ska man inte spela för sin fördel man ska låta andra spelare också få del av vinsten

Hur hittade du Unive? Jag hittade den här servern i sammanhang med att tre av mina polare spelar på servern o de tyckte jag skulle vara med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka