Accepterad Hasse31 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse31

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199067800920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad är ditt discord namn? Mr Blaze#3339

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Alejandro El Nicolas Rodríguez född i Spanien 1995 i en stad som heter Valencia. Morsan dog efter Alejandro föddes vilket lämnade farsan kvar. Farsan förlorade hoppet och va ledsen och drack hela tiden, han började skylla på Alejandro för morsan död och farsan slog Alejandro. Alejandro hatade pappa men han va inspirerande av han när han var i verkstan och meckade med bilar, han fick en gång vara med och hjälpa pappa och då älskade han honom för första gången i sitt liv. Men en natt så hörde han ett skott, Han vaknade helt förskräckt och sprang in i farsan rum och han va död. Precis när han kom närmre sin far så dog han, han lovade sig själv att han skulle döda sin pappas mördare vilket han gjorde. Konsekvenserna blev att han behövde fly från Valencia och han fick hjälp av sin svenska vän att komma in i Sverige. Alejandro säger till sig att han inte vill vara kriminell men lovar inte sig själv eftersom han har så mycket ilska kvar från sin döda far men Alejandro vill vara som farsan och jobba med bilar vilket han ska försöka göra.
Alejandro vill ha ett hus med en riktig fin BMW i sitt garage och vara med sina vänner på fritiden och göra roliga aktiviteter tillsammans, Han respekterar personerna som respekterar honom, han har ilska kvar om sin far men annars är han Lugn och snäll

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill utveckla mitt rp nivå och jag kommer att bidra med bra och seriös rp. Och bidra med bra scenarion. så att andra få ha det roligt också

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att jag inte direkt har någon server att spela på vid tillfället och mina vänner bad mig att köra på denna. sen har jag hört många fördelar från dom till denna server vilket gjorde mig mer intresserad av att söka WL och spela på Unive.

Hur hittade du Unive? Först så såg jag denna server på youtube för några månader sen och sen fick jag höra att mina vänner spelade på den också och tycker det e kul. så dom bad mig att testa detta

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att göra bra scenarion och håller mig på en hög RP nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill kunna utveckla RP på unive och göra bra scenarion och skaffa många vänner och relationer. När jag spelar så tänker jag också på dom andra så alla få bra roligt RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte längre, spelade förut på andra men tog en paus och nu tillbaks för att testa Unive. så kommer vara aktiv här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka