Nekad Hasse31 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse31

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Hasse

Vad heter du på discord? Mr Blaze#3339

Hur gammal är du? 17 år, 10-06-2004

Hur många timmar har du på Fivem? 384 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För det verkar vara ett roligt jobb och perfekt för mig eftersom det passar in med mina sociala förmågor. Sen vil jag ta hand om en club och starta roliga events eller fest kvällar så många kan komma och ha kul

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? oftast vid en nattklubb (club,bar) så brukar många komma dit för att umgås och dricka och ha kul och det passar in med min livsstil både i spelet och verkligheten. Det passar verkligen in med mina sociala förmågor och jag vet hur man hanterar sina medlemar och arbetare så det blir rättvist för alla.

Berskiv din karaktär? Alejandro El Nicolas Rodríguez har alltid varit den festliga typen och medkänslor för alla personer, om hans vänner eller personer han träffar inte har kul eller good vibes så har inte han det. Så då vill Alejandro göra allt för att uppmuntra dom och festa och dricka. Han har tidigare varit en delägare i en nattklubb med sin far och han älskade sitt jobb men tyvärr så blev hans far sjuk och behövde pengar för sin sjukvård så dom bestämde att sälja sitt företag. Så Alejandro vill nu öppna en club igen och har stora fester som sin far gjorde.

Hur ofta kommer du vara inne? mer än 4-5 timmar på vardagar sen på helger mer än 6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsätta lira här för det är fortfarande härligt rp här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja, kan alla och läst dom ett par gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka