Nekad HASSE12345 | Ban överklagan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSE12345

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198808884306/

Ditt Hex-ID: 11000013294e452

Vad är din discord tagg? kalle balle#6421

Vem var det som bannade dig? mulvadsbase

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft och krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sökte igenom en person utan anledning och krim utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en person nära piren som hade skrivit /sme svimmat och då gick fram till han och kollade hans puls och då svarade han /me låg puls och då skulle jag ta han till sjukhuset. men när jag skulle lyfta han så kom jag åt sök igenom knappen på indevidåtgärder och råkade tabba ut så jag vart stilaståend ett tag och där efter banad för suntförnuft och krim utan krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban för hade jag vart en person som skulle söka igenom han utan krim så hade det vart en icke felaktigban eftersom det hade vart krim utan krim då, men nu kom jag bara åt fel i indevidåtgärder och skulle därför vilja bli unbanad för att det vara bar en miss och jag tog inte ens någonting heller för så fort jag kom in i hans inventory så lämnade jag meny och skulle försöka lyfta igen men han inte efter som jag blev banad ganska fort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kollat mer noga vad jag trycker på så det inte blir missförstånd och så inte modsen behöver slösa tid på sådana missförstånd

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer var mer noga så allt går rätt till

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka