Accepterad hasse1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? rizz_good_goon_boy69

Vem var det som bannade dig? cece1_1

Bild på banmeddelande: Unive pban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej Unive staff team. Jag ska börja med att säga att jag är väldigt ledsen för det jag hålde på med när jag körde unive. Jag har taggit en paus från datorn i några månader nu då jag gått i skolan och inte tyckt det var roligt att spela när man inte kan spela unive. Nu tillbaka till varför jag tror jag blev bannad så innan jag var bannad altså kanske veckan jag blev bannad på så skrev några staffs till mig och bara kan du komma suport det gäller dinna shooting logs/kill logs. Så då var det då jag tror det börja spekulera lite om mig runt på unive för jag dog nästan aldrig i scenarios jag van nästan alla och jag hade galna skott o kill logs jag kan förståg nästan att ja detta ser ju inte så bra ut... nu ska jag vara ärlig veckan jag blev bannad på det var den veckan jag började köra fusk jag tyckte det var roligt och det gick bra. men sedan börja jag få lite skam bara varför jag gjorde detta jag tyckte det var roligt och så men sedan när jag väll blev bannad så började jag ångra mig själv tiden jag hade på en av nordens största fivem servrar det var en av det bästa tiderna jag någonsin haft det var så extremt roligt och nu när jag fått sommarlov så tänkte jag fan vad kul jag har haft alla andra sommrar jag kört på unive varför inte göra detta igen. jag vet att ni i unive staff team tycker attt jag inte borde vara på unive men tro mig alla kan ändras som t.ex som många gjort i staff teamet. jag vet flera stycken som varit staffs och moddad/fuskat men dom har ändrats på sig vilket jag också kommer göra jag vet att detta bara är min andra ban överklaggan jag gjort angående denna ban men jag har nu varit bannad i några månader och jag har fått mitt staff. Så snälla Philip läs igenom det jag skriver nu för jag ska verkligen inte vara den problem spelaren jag en gång varit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så pass länge sedan det hände så jag kan inte så jätte bra detaljer men jag ska försöka mitt bästa så jag tror det var så att jag sprang runt på sjukan sedan tog jag någons gäng bil och då började alla jaga mig och jag åkte så långt bort jag kunde men sedan efter ett tag så kom jag till vingården då stannade jag och se om dom ville prata och lossades som om jag inte sätt att dom var efter mig. men då hoppar dom ut och riktar på mig jag kör då där ifrån och och sedan hoppar ut på dom och då skjuter jag dom. sedan kom andra bilen när jag kört ner lite mer från en bergsväg och då avlossar dom mot mig jag hoppar ut och dödar dom också. efter någon halvtimme eller så ser jag på andra skärmen att jag blir bannad ur varenda unive discord och allting bara fallerar jag åker sedan ner till grovestreet då hoppar bara alla ut på mig och jag dödar massa mer folk och då blir jag bannad efter en stund och det var på det sättet jag blev avstängd på unive jag kan nu säga att jag har raderat allt på min dator mitt fusk minna fivem clips allting så jag har inget kvar om ni inte tror mig så kan ni får göra en genomsökning av min dator. det var så himla dumt det jag gjorde och som jag sa förut är det mycket roligare att vara på unive än att vara bannad för unive har verkligen ändrat mitt liv och det är det roligaste jag spelat och det är svin kul på sommarn som nyss börjat. och det vet jag eftersom jag har spelat detta finna spela sen 2023 och det är så fruktans värt kul jag säger inte bara detta för att jag vill bli unbannad jag menar verkligen detta också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte en felaktig ban jag godkänner till brot till allt jag gjort och är hemskt ledsen jag kommer aldrig göra detta igen och om jag gör det ta bort mig för gått från servern för det är så onödigt nu när jag tänker på det men som sagt massa staffs har fuskat och dom har ändrat på sig då kan jag också göra det. jag skulle kunna göra allt för att komma tillbaka till den här servern för jag är verkligen en good kille som bara vill lira lite unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var verkligen inte en felaktig ban jag godkänner till brot till allt jag gjort och är hemskt ledsen jag kommer aldrig göra detta igen och om jag gör det ta bort mig för gått från servern för det är så onödigt nu när jag tänker på det men som sagt massa staffs har fuskat och dom har ändrat på sig då kan jag också göra det. jag skulle kunna göra allt för att komma tillbaka till den här servern för jag är verkligen en good kille som bara vill lira lite unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag jag hade inte kunnat vara en loser och behövt köra fusk på ett spel jag erkänner nu att jag har varit en riktigt loser som gjort detta och jag kommer aldrig mer fuska på fivem igen nu när man fått sinna konsekvenser. det är bara helt ovärt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massvist jag har varit bannad nu i några månader och då är det ganska enkelt att räkna ut vad man kan jag hade bara inte kört med fusk och ja det är jävligt konstigt att jag gjorde det jag ångrar mig men jag tycker jag har tjänat av mitt straff nu och jag kommer aldrig köra fubb igen väldigt dumt och så jag tycker det är mycket roligare att spela som en trogen och jag vill verkligen bara köra unive nu på sommarlovet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka