Nekad Hasse Niklasson | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Trattskaften#3949

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse Niklasson och är 19 år gammal han växte upp på gatan men bodde i en lada som var övergiven med sin mamma och lilla syster hans mamma hade rygg/hjärtproblem och kunde inte jobba. Hasse har alltid försökt att sno mat och mediciner till sin mamma men har aldrig kommit undan med de. När Hasse blev 10 år dog mamman och han fick bo på fosterhem men det gick inte så bra han flyttades runt för han blev misshandlad av sina foster föräldrar. När han var 18 och skulle bli 19 flydde han och när han hade sprungit långt såg han några grabbar råna en kille och tyckte de såg roligt ut och vill själv bli kriminell för att hjälpa han slilla syster som är kvar på fosterhemmet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att min Rp upplevelse kommer bli mycket bättre i servern, jag tror jag kommer känna mer nödvändig och användbar i servern och helt enkelt vara mer till nytta. Jag är en snäll kille som gillar att vara omtänksam mot andra, och helt enkelt göra folk glada. Jag gillar verkligen att rp:a på en hög och väldigt realistiskt nivå och helt enkelt försöka göra rp:n så lik verkligheten som möjligt. Dessutom tycker jag själv att jag är ganska bra på att rp:a på en hög och realistiskt nivå. Dessutom tycker jag det är väldigt viktigt att lägga mycket fokus på rp spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna ansöka om kriminalitet för har hört att de ger mycket pengar och skulle varit en rolig rp upplevelse att kunna vara kriminell.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar snackade om de varje dag i skolan så jag kollade upp de och började spela med dom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och bidra till kriminaliteten har inte sett så många kriminella och tycker de hör till en rp server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället och har inte tänkt göra de iheller har just nu fokus på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka