Nekad Hasse Niklasson | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trattskaften

Icke Medlem
Meddelanden
192
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058654107/

Ditt Hex-ID: 110000105dd499b

Vad är din discord tagg? Trattskaften#3949

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 17 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp meta gaming och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi gjorde fel och missförstod reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina textures laggade så för mig var de ingen sten som staffsen sa och dö blev jag bannad för powergaming för jag inte rpa skadad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var helt och hållet mitt fel att jag och min kompis gjorde så dumma och dåliga saker och jag förstår varför jag blev bannad vi gjorde fel men meta gaming gjorde vi inte. Jag trodde de handlade om när man satt i fängelse och jag hjälpte han precis innan och då blir de fail rp tyvärr vilket är mitt att om jag är osäker på en regel ska jag snacka i support. Jag förstår om folk inte vill ha mig på servern för vi gjorde den sämsta rpn jag nånsin vart med om men unive är så roligt därför vill jag bli unbannad och visa vad jag kan och göra rpn roligare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom speciellt idag att man måste var en bra rpare och jag vill visa vad jag kan och inte vara en lallare som förstör men vi va så stressade och vi bara va dumma i huvet och gjorde fel men jag lovar när jag kommer in ska jag sköta mig och göra rpn bättre för roliga scenarion för när jag tänker efter nu när jag blev bannad så va de jävligt dumt av oss och de kommer aldrig hända igen vill ge en ärlig chans och rpa bra och roligt förlåt för jag förstörde. De har jag lärt mig och har lärt mig att reglerna måste följas till 100% och man kan inte göra undantag som vi gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var osäker på att göra de alltså släppa han fri innan fängelse och kolla upp reglern för jag har inte alla regler i huvet bara så men dom flesta har jag men fair RP förstår jag men de andra var inte mitt fel tex powergaming har så dåliga texturers ibland så allt förvinner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste verkligen tänka efter för de jag gjorde skäms jag över och de ska jag inte göra om för de är en tråkig nivå på rp.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka