Accepterad Hasse Mannen | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hasse Mannen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142047859/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad är ditt discord namn? Hasse Kungen#2204

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär Hasse Sundin, Har haft en jobbig uppväxt han flyttade från USA till Sverige när han var. Han blev mobbad i sin uppväxt. Han blev slagen och retad. Hasse blev ledsen o irriterad väldigt lätt men under sin uppväxt har han tränat upp det han hamnade seden snett och fick väldigt dåligt liv. Han började bråkade väldigt lätt när folk var jobbiga mot han. Hasse började även med dåliga saker som hjälpa folk med och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de gjorde att han slutade med sånt. Han började även jobba tidigt hos hans pappa för och hjälpa familjen. Han har 1 en lillebrorsa och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa till för de var så små och sen flyttadeHasse och hans familj till Sverige och nu vill han få ett bra liv. Men nu när Hasse har flyttat till Sverige vill han få det till en bättre stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ör jag ska bidra till en positiv upplevelse i servern, och hjälpa nya folk till servern så de gör de till en tryggare stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med och jobba hjälpa människor och ha riktigt kul. Och jag skulle kunna jobba som vad som helst för jag ska göra staden till en tryggare stad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för din vinst utan RP Och du ska spela Rp för dig och andra.

Hur hittade du Unive? ag blev tipsad av de från kompisar som spelar, men även appar som tiktok.

Tillbaka