Accepterad Hasse hasselnöt | Medlem ansökning (Adel.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse hasselnöt

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/765611989849282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Bamse#5052

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter hans hasselnöt och är 49 år gammal upp växt i borås med sin mamma pappa och bror hans barn dom har inte varit så bra han har blivit mobbad i skolan och haft väldigt tufft i skolan och han blev kallad olika namn varje dag så han satt typ varje dag ute på skolgården och grätt men ingen kom och trösta han så han hade inte det så bra hemma heller hans pappa va alkolist och modde inte bra kom hem sent och gjorde saker som man inte får göra så det gjorde att hans och hans bror brukade vara ute och bara sitt och typ inte göra något för dem var så ledsna för det livet dem hade men en dag så förädrades allt då bästemde hans bror och hans att dem skulle bara skita i dem som mobbade och bara skulle fokusera på skolan så det funkade ett tag tills dem fick ett samtal från skjukhuset att deras pappa hade fått en hjärtinfarkt och inte klarade sig och det gjorde att hans bara satt varje dag i typ 3 veckor på sitt rum och grät och grät men efter 3 veckor så äntligen gick han ut och började i skolan men han bryde sig inte men han var fortfarande väldigt ledsen men han försökte inte tänka på det men nu så har hans gått ut gymnasie och han har fått ett väldigt stortintrese med bilar som säljare och hans mål är att kunna alla namn på sab och han gillar kolla på bilar och hänga med sin bror och spela golf då och då på friteden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är en mogen spelare och kommer göra det bästa jag kan för rpn som möjligt på unive och jag är en väldigt social person och kan bidra med väldigt mycket bra för unive och min rp och jag är lung och hätsar inte upp mig så lätt jag tar steg för steg. jag kommer att vara aktiv mycket i servern . jag kommer bidra med bra rp social rp och rolig rp och bra scinarios jag kommer med att bidra med så så mycket som möjligt för att ha så kul och trevlig på servern som möjligt jag har också mycket erfarenheter inom rollspelande och kan även alla regler

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket noga RP och bra RP som möjligt på unive kommer att bidra till rolig rp och bra scinarios för allas skull och för min skull. kommer anstränga mig så jag kan få den bästa Rpn på servern som möjligt. kommer också bidra till mycket rolig rp och social rp och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inebär att man inte bara tänker bara på sig själv i ett scinario och att man inte ska vara självisk jag måste också tänka på hur andra upplever scinario!

Hur hittade du Unive? jag kollade i genom fivem listan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka