Nekad Hasse hasselnöt | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hasse hasselnöt

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sc styling

Vad heter du IRL?
simon

Vad heter du på discord? Bamse💜#5052

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ungifär 5 månader nu

Hur rollspelar du på servern? laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
jag kommer utveckal det till en bättre plats och bättre miljö och göra så alla mina kolegor känner sig trygga och kommer att göra det bästa jag kan för q park så det kan bli en mycket bättre plats kommer med försöka att minska slagsmål och kommer ha mycket möten om det och kommer va lite extra stäng dem första dagarna för jag vill att alla ska förstå att det inte är en lek utan detta är ett jobb som man ska sköta det är inget dagis man ska inte springa runt och bråka man ska vara trevlig och vara snäll mot kunderna jag har 0 tolerans till lall och annat då skulle jag ha sagt och om jag skulle bli chef så skulle jag göra det bästa så inte alla ska tro att det är en lek utan man ska vara seriös och inte försöka skapa bråk för då kommer vi ta ett riktigt snak med den personen för det är absolut inte okej att göra så och sen så kommer jag att va snäll mot alla kommer att ta intervjuer då och då och lixom bara va kön mot alla mina kolegor så dem känner sig trygga på detta jobb. och sen vill vi inte ha lallare för dem får sparken direkt för jag vill att sc styling ska bli så bra som möjligt och vi på sc styling jag som chef på sc styling kommer ju ha det största ansvaret att allt ska gå bra för sc styling därför så kommer jag göra så allt blir så mycket bättre och jag vill absolut det bästa försc styling så vi kan göra bra saker. jag har med ingen tolerans mot såna som kuription dem som är korupt kommer jag kontakta staff och sparka dem för jag vet att det finns väldigt mcyket curuption inom såna yrken så därför ska jag ha ett litet extra öga på det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har då jobbat tidager inom ett sådan yrke som sc styling då jag har massa tidigare erfarenheter jag har varit vianor pa pa på sc styling anställd erfaren och vet lixom min grej jag vet hur man ska bete sig mot kunderna och hur allt funkar inom systemet och jag har med varit chef på tidigare jobb så jag vet hur man ska bete sig som chef och vet hur alla system funkar. och jag vet hur man ska använda /me och /sme på rätt sätt jag kommer med att göra så att dem ska använda sig av emotes tex om dem byter en fälj så gör dem en emote så det ser ut som att dem byter fäljen och sen så skriver dem med /me så at det blir lite bättre rp tycker jag. jag kan väldigt mycket om jobbet och vet hur man ska göra-

Hur ofta kommer du vara inne? tisdag - 15:00-22:30
onsdag - 15:00-22:30
torsdag - 15-30 - 2300
fredag-16:00 - 01-02
lördag -10:00-01-02
söndag- 10:00- 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag kommer alltid att spela på unive det skulle inte spela roll om jag blev nekad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej endast unive

Har du läst våra Regler? ja jag har läst alla

Senast ändrad:
Tillbaka