Nekad Hasse | Ban Överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807243418/

Ditt Hex-ID: 1100001327bda9av

Vad är din discord tagg? Andreas1234#4557

Vem var det som bannade dig? ^1 Johanzzon

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 122200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stod och plockade droger och när karaktären gick ner så tryckte jag på x för att snabba på processen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag han gör så typ 5-10 gånger o sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig med tanke på att jag såg fler göra detta så trodde det var okej. Jag har precis kommit tillbaka från en 10 månaders ban så hade inte riktigt koll på om man fick göra det eller inte, jag antog att det var okej med tanke på att det var fler som gjorde de. Jag tycker att jag borde fått en varning för att det var inte i något scenario och jag var ovetande om att det inte var okej. Plus att en 4 dagars ban för detta tycker jag var överdrivet för att det var inte så att jag förstörde för någon annan utan jag han gör så ett par gånger, vilket inte påverkar spelet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare gånger. som jag skrev har jag precis kommit tillbaka från en lång ban så jag har valt att komma till baka och sköta mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart inte trycka X men jag trodde det var okej för att karaktären står kvar exakt lika länge. om man trycker eller inte vilket gjorde att jag inte ens tänkte på om det var ban bart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte emote abusa såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Om du har kollar reglerna så står de där, Eddiebo skrev ut de igår också så du ska ha kolla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka