Nekad Hasse Bäck | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.JZ

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdel Dirawi

Ange ditt födelsedatum 21 December 2005

Vad heter du på discord? Abdel_#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag har tränining 18:40 på måndag och torsdag sen har jag träning 17:15 på tisdagar och lördag har jag träning 10:30
men annars kan jag hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader är inte helt säker

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag hade varit mer online och hade hjälpt er med att banna folk jag ser som lallar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag kommer igenom många lallare per dag men ingen är där för att kunna banna han så han blir inte bannad

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade hjälpt med rp nivon att fler lallare inte kan komma och förstöra ett scenario

Varför ska just du bli servervakt? för jag har varit med om många banns ochh vet när jag ska banna någon ochh är vaken på kvällen och tidigt på morgonen som inte alla är

Varför vill du bli servervakt? jag kommer igenom många lallare per dag men ingen är där för att kunna banna han så han blir inte bannad
och vill att alla ser unive som en bra rp server och att vi får högre rp nivå

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? som jag sa har jag spelat länge på denna server och varit ganska aktiv så jag vet många kommandon

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannd två gånger och lärt mig höja min rp nivå så här gick de till första va när jag var ny till servern och då hade jag inte läst server reglerna så jag snodde en bil i greenzone och sen så läste jag reglerna. Sen så var det en gång jag körde snabbt i bilen framför polisen men såg inte den så körde jag iväg sen så krasade jag så fortsatte jag köra. Jag lärde mig att lyssna på reglerna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka