Nekad Hasse Aro611 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse Aro611

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hassemmmmm

Vem var det som bannade dig? berra1213

Bild på banmeddelande: 2ADE38A6-91BA-40E5-9F4B-B65A69D96509.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det är väll ganska självklart att berra bannar mig eftersom han får ett klipp till sig på en kille som bara åker runt sen kommer jag och dödar han. så om jag va berra hade jag nog gjort samma som han eftersom jag va inte med i support och när jag kom in sen på unive så var jag bannad så jag hade ingen chans att förklara mig själv i detta ärendet men jag kan säga så här hur mitt pov såg ut vi får en prio till oss och då är det flera bilar både från oss och svenska brödraskapet där dom börjar hoppa ut och skjuta mott oss och då fattade vi att skottlosningen var påbörjad så vi försökte också sist i bil kön med alla där vi ser en sista bakom oss och jag o min polare var inte riktigt säkra på vilka dom va så vi frågade vilket gäng dom var med och då säger dom att dom är med svenska brödraskapet altså det gänget som nyss sköt mot oss för 15 sekunder sedan så vi hoppar ut och riktar och säger att han ska hoppa ut ur bilen och försöka få en social rp genom att kidnappa men han väljer att fear rp och köra iväg när dom har två smgs på bilen jag tänker snabbt att skjuta och då fick jag passageraren och där med så blev jag bannad...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt det var jag och min kompis som åkte runt lite när vi precis får en prio vi öppnar mobilen och därmed sätter ut gpsen och under gps står det "svenska" som är förkortning svenska brödraskapet vilket är opps så vi börjar åka dit dom var vid stora banken och vi i mirror park så där med var vi inte så långt ifrån så när vi väll kommer ditt ser vi kanske 10 bilar runt 4-5 av dom är svenska brödraskapet så vi följer efter bil massan och där vi nu ser att det har anslutit en till i bil massan bakom oss för vi var längst bak och vi ville gärna hålla oss längst bak men innan detta så såg vi att svenska brödrsapet hade hoppat ut och skjutit mot oss och tillmed dödat nån/några så vi märker att vi inte känner igen den bilen bakom och då tänkte vi om det kanske var svenska så vi åkte o fråga dom sa att dom var med i svenska brödraskapet vilket var dom som hade skjutit mot oss 15 sekunder innan så vi tänker inget annat en att göra samma genom att skjuta dom eftersom dom sköt våran polare så vi hoppar ut med vapen riktande mot bilen jag och min polare håller i stora ars som spottar ur skott så där säger vi ut ur bilen för vi ville kidnappa dom o ha en rolig o social rp men även fast han har flera vapen mot sig som skjuter snabba skott så väljer han att inte värna om sitt liv/fear rp och köra iväg både jag o min polare tänker inget annat än att göra samma som dom gjorde genom att skjuta men tydligen så var det en shot on sight och jag såg klippet som dom hade och dom hade inte ens sätt att deras gäng sköt så därmed fattar jag hur det blev till men jag tycker ändå att dom ska stå för sitt gäng men jaja jag skulle inte säga att hag begick ett regelbrott men från doms perspektiv så är det ju en solklar shot on sight

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja som jag berätta där uppe var att jag såg ju doms perspektiv på klippet och som sagt så hade ju inte dom sätt att deras gäng hade skjuttit och tillmed dödat en av våra och detta visste ju inte jag men jag tycker ändå om dom kommer till en aktiv skott losning som tillomed deras gäng hade startat ska man ändå kunna stå för konsekvenser eftersom jag visste ju inte att han nyss kom och inte hade en susning om att det var en aktiv skottlosning men jaja jag tycker att berra gjorde rätt beslut eftersom från hans perspektiv så visste ju inte han så mycket och då är det ju en sol klar shoot on sight

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes jag har blivit bannad här förrut för clogg det var en gång för kanske typ ett år sedan när jag var ny till unive jag var under ett rån och jag väljet att göra en spawnmenu under vapen hotet detta har jag tagit lärdom av och sen des har det aldrig hänt igen jag har också blivit bannad en gång för powergaming och det var när jag blev skjuter i benet och sedan ställer mig up och skjuter detta ångrar jag väll och jag har aldrig blivit bannad för det igen. Jag har också blivit bannad för fear rp en gång det var när jag råka försäga mig vilket gäng jag var med i av dom jag skulle köpa en pistol supresor av men dom två rånna mig istället men det gick inte så bra jag dog av dom och fick ban och indragna roller jag har inte blivit bannad för det igen sen des. och ja nu för detta vilket jag tycker är väldigt synd att detta skulle ske jag ber om ursäkt för att få er tro att jag har gjort något som jag inte har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle backa tillbaka tiden till scenariot skulle jag nog riktat bara eller skjutit däck så dom fattar att det är igång för just då i den tiden var det omöjligt för mig o veta att han inte visste att hans gäng hade skjutit men somsagt vi försökte ju gå för en social rp genom att kidnapa men han körde ju bara iväg när han har 2 vapen riktade mot sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att jag ska vara mer diskret inom krim rpn genom att göra så att dom fattar att det är igång och så vidare så det inte blir misförstånd som hände denna gång och jag ska verkligen skärpa mig så om ni unbannar mig så kommer jag verkligen skärpa mig inom min krim rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka