- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 1
Ban-referens
uyxlcx — FiveM, Permanent
Anledning: dödar en massa pers utan krimroll och sen loggar ut, namn olämpligt
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Ja detta är felaktigt!!!!!!!! det var en mörk dag i skolan sen så ville jag hämnas på alla i orten som slog mig o rånna mig påvägen hem från skolan. Jag har varit hos en psykolåg och vi har pratat om det. dom säger att det är dags för mig o gå tillbaka till unive roleplay!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag har fått utskriven medicin åt detta och jag har blivit mer lugnare. så jag kan börja köra Roleplay igen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja eftersom jag inte hade någon medicin då så blev jag kontrollerad av demoner kändes det som sen nu när jag har medicin och nu ska jag Roleplaya som advokat på unive
Varför ska vi ge dig en till chans? Ja för jag är en fin person inerst inne och jag älskar ju staff teamet på unive och så. Jag hade tänkt börja live streama unive med face cam också.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår snälla ge mig en till chans jag mår mycket bättre nu psykiskt och fysiskt