Accepterad Hasse | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: Hasse#5466

Ange ditt födelsedatum 24 November 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag är erfaren som Staff (Varit det tidigare). Älskade och både spela och ha den seriösa Staff rolen. Jag ska bli Staff för att jag är seriös men ändå en skön grabb. Jag är väldigt fokuserad och kan jobba flitigt de timmarna jag är inne och "Staffar" Jag tycker att det vore roligt och få vara med och utveckla en riktigt bra RP server där alla kan ha kul och känna att det är det dom längtar till när dom kommer hem från jobb/skola. Som sagt jag är både en skön grabb men kan också ha den seriösa rolen nära det behövs. Skulle vara jätte kul och få bli en del av Staff-teamet. Varför jag blev av med min Staff roll: Jag blev av med min Staff för att jag fick två Krim varning, Dom var felaktiga pga att det blev missförstånd. Har inte fått någon sen dess då jag verkligen RPar seriöst. Hoppas att vi syns i Staff DC:n ;)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag har ett ganska chill schema då jag har många halvdagar.
När jag kommer hem så är det oftast runt 20-30 pers.
Och såklart kommer jag ju lägga mycket tid som jag redan gör på Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat runt 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag: /togglename då ser du spelarnas namn över deras karaktärer. /sqlban (id) (anledning) (längd) och det använder du om du ska banna någon i längre tid. /svban (id) (anledning) det använder du om du ska banna någon lite kortare tid i 60 min. /goto (id) det använder du när du ska gå till en person eller teleportera dig kanske är bättre att säga. /clearinventory (id) då rensar du en persons inventory. /ped du ger en person en ped menu så han eller hon kan byta ped eller skaffa ped om dom har betalat för det. /giveitem (id) du ger en person ett föremål. /givecash (id) du ger en person pengar. /sqlunban (hex id) man unbannad någon från servern /ooc du skriver i en chatt som alla på hela servern kan se och då skriver du tex sluta spamma twitter! /tpm du teleporterar dig dit du har sätt ut en markering. /bring du teleportera en person till dig /freeze (id) du fryser en person så dom inte kan röra sig. /noclip du gör dig osynlig och så du kan flyga runt i luften detta kan vara bra att använda

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja dessa vill jag helst jobba med då jag tog dom förra gången.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka