Nekad Hasse | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo wennergrund

Vad heter du på discord? Hasse#5466

Ange ditt födelsedatum 24 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är otroligt aktiv på denna server, Jag har Väldigt korta dagar och all min ledig tid gåt till Uinve.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 2022 23 oktober

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 6 gånger av olika skäl men har fått otroligt mycket lärdom av det.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vad Servervakt innebär är att ha koll på omgivningen och se till att rpn är så hög som möjligt. man ska RPa som vanligt men ser man att någon gör ett regelbrott eller något likande som Unive inte står för är det antigen en /kick eller /ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att jag tror att det passar mig bra då jag har varit staff innan och jag har koll på reglerna. Jag är håller en hög RP nivå och därför tror jag att det är bra att ha mig som Sv. jag vill att när någon ny som kommer till Unive ska den se upp till en Sv och tänka att den vill nå samma RP nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag har varit med om när Servervakter har revat sig i scenarion där dom dött vilket inte får förekomma. Ett bra exempel på abuse är när en Sv revar sig själv för att den inte orkar Rpa på att den dog eller något annat.

Tillbaka