Nekad Hasse | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? adde34

Ange ditt födelsedatum 24 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan kommer hem tidigt och sen spenderar jag typ hela min dag på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ja har varit medlem ett ganska bra tag nu8 runt 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 10 gånger innan

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara en person som ska kunna kicka eller banna folk som inte kan bete sig så som en lite helper. En servervakt har som uppgift att ta hand om de små problemen som upp står på servern för att kunna underlätta för de som är högre uppsatta. En servervakt ska vara en person med goda kunskaper gällande RP, veta vad som är rätt och fel och såklart kunna ta bra och mogna beslut. Att kunna RPns regler och lagar är viktig då servervakten ska kunna bestämma om en person gör fel eller missköter sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag RPar mycket och jag ser ofta folk som gör regelbrott, då vill jag kunna göra nytta. Det är inte alltid man ser något regel brott och man hoppar support för små grejer men som faktiskt behövs ta åtgärder på. Jag vill helt enkelt bara göra servern till en bättre plats med färre lallare och folk som inte kan hålla sig till Unives regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta är något som inte Unive tillåter och som är strängt förbjudet. Korruption betyder att man tex ressar sin kompis i en skottlossning för att man vägrar förlora sina vapen eller att man bannar någon för att man inte gillar personen. Samma sak gäller även abuse att man abusar betyder att man ändvänder sina SV kommandon för att vinna över andra eller att man ändvänder de för att kunna "lalla" tex att man åker till ett berg för att testa vapen på varandra för att man kan ressa efter åt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka