Nekad hassanpettson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hassanpettson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? jörgen15#7199

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008

Berätta om din karaktär. han heter clark oloffson och han är 25 år gammal och här ska ja berätta om hans bakgrund det börja så här
clark har alltid varit en bra unge och alltid sköt sig i skolan och aldrig bråkat med någon och man skulle kunna säga han är teachers pet men ja. hans pappa är en kriminel person som styr gäng och och sköter droger och samt vapen hans mamma blev skjuten när han var väldigt ung och det har krossat han för att han hatar att sin pappa gör sånt skit när hans mamma dog på grund avdet. efter hans mamma dog så börja clark ta skolan mer seriöst för han ville göra världen till en bättre plats så att andra personer inte behöver gå igenom samma problem¨som han gjorde. så clark vill alltsåp bli polis och kunna ta fast bovarna i staden unive det är därför han söker medborage skap här på unive staden för att han vill flytta från det förflutna och börja med om med sitt liv en fresh start

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en rolig och bra samt seriös rp då jag inte kommer spela för bara min egna vinst utan spela senarion så det blir roligt för alla som är med i dem olika senarion. kommer även till att bidra med så mycket hjälp jag kan och hjälpa folk inom rpen ifall dem inte kan eller förstår hur man rpar och ge alla en chans. och kommer allmänt bidra med en rolig rp stund varje gång jag är där inne

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att jag inte bara ska spela för makt och pengar utan ska spela för dem andra också så att dem har en rolig stund också här på servern kan ge ett exempel att vi säger ja e polis och dem andra har rånat en butik men jag ser att dem har en långsam bil då kanske jag inte tar den snabbast bilen eller så kör jag inte full gas för att dem ska känna att dem kanske har i alla fall en chans på att fly från rånet och komma undan

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag jag kan RDM det är random death match och innebär att jag har dödat eller blivit dödad helt utan andledning sen har vi VDM det är exakt samma sak typ fast bara med en bil istället och sen har vi c-logg innebär att jag stänger av spelet i ett senario där ja kanske skulle åkt in i fängelset eller blivit rånad sen powergaming det är när du bara spelar för makt och pengar. och sist men inte minst meta gaming det är att du kanske är död så ringer du din vän på dc och säger att du är död och vart du befinner sig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har rpat nästan ett år och jag har varit staff på några serverar och samt spelat mycket fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag har inget annat att berätta tack för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka