Nekad hassanhe | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassanhe

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134435765/

Ditt Hex-ID: steam:110000145fc69b5

Vad är din discord tagg? DIFSTHLM#3923

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-13 154754.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var min vän som satt och spela och hade inte en aning om vad han gjorde för jag var i köket och lagade mat och visste inte att han skulle spela

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min vän kom och sa att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det var felaktigt för så min vän förklara att han gjort så tycker jag det är fel för han har inte gjort en enda krimennel handling och så ifall vad? köra runt på en polis som sa att han skulle till klädaffären och sen kö runt med han och kö ifrån polisen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och dom sakerna har jag inte gjort om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låtit min vän spela medans jag lagade mat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte låta någon spela

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka