Nekad HASSAN_X | Medlem ansökning [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampus

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Momo-Rahbi som ska fylla 20år andra December. Momo-Rahbi har alltid varit en förorts kille som bort i misär hela sitt liv nu kanske ni tror att momo är kriminell men det är faktiskt tvärt om. Momo är en kille som vill få stop på allt bråk och gäng krig och vill att allt ska vara vanligt. Men det är lite svårt för Momo-Rahbi för som sagt han har bott i orten hela sitt liv och det påverkar också han för alla hans vänner/familj hatar polisen och är alla lite små kriminella. Men Momo pluggade till polis efter han tog studenten med fungerade betyg. En gång när Momo gick hem efter hade hjälpt sin pappa så gick Momo och hans pappa Mohamed. Precis då hoppar det fram 3 maskerade män ena killen skjuter Pappa Mohamed rakt i huvudet och riktar mott Momo då gör Momo sinna polis grepp tar en killen sparkar han i pungen kastar bort hans pistol tar andra killen och knäar han rakt i huvudet tar hans vapen och riktar det mot den sista killen och han ger upp. Momo var som Frank Wagner mot dom där killarna och sedan sprang dom iväg och Momo var kvar med sin döda farsa sittande gråtande medans han ringer 1-1-2. Nästa dag så Fick hela familjen lida över sin pappa men just då knacka det på dörren det var polisen Momo öppnade och dom sa att dom ville prata enskilt med Momo. Momo stängde dörren bakom säg medans polisen säger att dom är ledsna men polisen ville också säga att Momo har fått jobb hos polisen. Som infiltratör efter som han levde i ett väldigt tokigt område. Momo tackade ja och polisen tackade för sig. Momo blev väldigt glad men han kunde inte Berätta för sin familj för han var trots allt en infiltratör. Medans så planerade Momos bröder att döda dom som döda Mohamed. Och där börjar Momo-Rahbi´s tid på unive som polis vi ses där ute.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På servern ska jag bidra med bra och seriöst RP som polis och allmänt, jag ska vara seriös som polis och göra bra/stora scenarion med båda från den kriminella sidan och dom som bryter mot Polis-reglar. Jag ska följa Unive/serverns regler. Och ha en anmält social roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela så att dom man möter ig också kan vinna så att man spelar så att det blir kul för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler och några exempel är. t.ex. är RDM och det står för random Death match, det är när man dödar folk utan någon anledning varför. VDM det står för vehicel Death match och det ät detsamma som vdm fast med bill och att man dödar med ett fordon. Powergaming och det är att man inte rpar på sina skador t.ex om man kraschar med en bill och sedan bara kör iväg och inte bryr sig om det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? det har jag sannerligen jag har kört på Unive i typ 1år och sedan har jag kört på Valon, och Centic, så ja jag har ganska mycket erfarenhet av hur man rpar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Unive är den bästa servern så det är därför jag återvänder. Och saknar det seriösa rpet. Jag har mycket erfarenhet och känner några från unive och förut rpat som krim. och jag har bra rp nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka