Accepterad HASSAN_X | Medlem ansökning (Jawad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? hampus.i.

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn:Momo Rahbi Ålder: 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, karaktärsfull, omtänksam/snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund på min karaktär har varit att jag har varit kriminell nu under en längre tid men jg gillade inte det så mycket det vart mycket problem med polisen och så vidare så nu har jag valt att satsa på att bli sjukvårdare så att jag kan hjälp andra medborgare om dom har blivit skadade eller medvetslösa för ibland när jag är på sjukan då så är det inga sjukvårdare där och det blir tråkigare rp om man tar svetlana för du kan göra roliga slas scenarion med sjukvårdarna i /me och sedan när du fått vård och hjälp. Men om jag inte klarar det som sjukvårdare då så tänker jag att jag kommer börja jobba på något vanligt jobb som marja eller kanske sky club. Men mitt största mål är att bli sjukvårdare för att hjälpa andra spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med mycket hög rp nivå med mycket roliga scenarion. Jag har spelet på denna server förut men jag har fått en godkänd ansökan. Jag kommer alltid tänka till innan jag gör ett scenario om scenariot ens är roligt för andra sidan,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna vara glad för den andras skull för man ändå själv tyckte scenariot var kul så att man inte bryr sig om vem som vinner för att man ändå själv gillade scenariot och hade kul. Och att man tyckte om att göra och vara med i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? en gång i tiden bröt jag mot en regel vid namnet fear rp och det var när jag inte värnade om mitt liv under ett vapen hott och jag tog upp mitt vapen och skött ner båda två! väldigt tråkigt men jag har tagit massa lärdom av detta och kommer aldrig göra det igen,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja jag har läst serverns regler och några exempel är. t.ex. är RDM och det står för random Death match, det är när man dödar folk utan någon anledning varför. VDM det står för vehicel Death match och det ät detsamma som vdm fast med bill och att man dödar med ett fordon. Powergaming och det är att man inte rpar på sina skador t.ex om man kraschar med en bill och sedan bara kör iväg och inte bryr sig om det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra tack. Jag vill dock säga att jag har kört på unive i 2 år och tycker det är extra roligt att komma tillbaka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka