Nekad HASSAN_X | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hampus.i.

Vem var det som bannade dig? EmilknivenV92.4

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag sitter och springer runt på piren med emojis över mitt namn och det var väll något skumt med något av nån av emojisen så då börjar staffen/emil söka igenom mig för att han ser något konstigt med antagligen mitt namn så ser han att jag har ett vapen på mig och där med kollar han minna roller på discord och ser att jag inte är krim detta var något som inte alls var så smart för jag han bara komma typ 30 meter innan jag blev p bannad. snälla ge mig ett till försök lovar att inte göra om detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har nyss ändrat mitt namn på fivem till att det ser ut som om jag har emojis över mitt namn som ska likna medlem rollen och kriminella rollen sedan när jag är färdig med det så väljer jag att ansluta till unive roleplay när jag trycker anslut till unive så väntar jag med till jag är inne i spawnmenu och trycker sedan på min gubbe jag väljer sedan att ta piren för att sedan se minna vänner nere vid garaget på piren jag springer ner till dom och sedan väljer jag att hoppa in i deras bil och sedan ser jag att en staff söker igenom mig för att kolla om jag har på mig något som jag inte ska! han sökte igenom mig säkert som jag sa på frågan där uppe att min namn var väll lite skumt sedan väljer jag att quita från servern och sen efter ett tag när jag är på väg in igen på unive så står det att jag är p bannad för att har ändrat mitt namn så det ser ut som om jag har medlem och krim rollen på mitt namn och för krim utan krim för jag hade vapen på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban jag sprang runt med vapen utan krim och det jag har ändrat mitt namn med emojis med medlem och krim emojin dock så tycker jag att det kanske inte skulle vara p ban eftersom krim utan krim ej är p ban. men i dethär fallet bannade emil mig och han har all rätt i att banna mig tycker jag och om han tycker det är p ban så är det en p-ban. och staffs har all rätt i att göra det! så nej inte en felaktig ban men kanske inte p ban men jaja jag bäste mer inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har blivit bannad här tidigare den här sommaren för fear rp och att jag körde med tracers men jag har verkligen lärt mig av detta och kommer inte göra om det! dock så har jag aldrig blivit bannad för detta förut och har sannerligen tagit lärdom av detta och det kommer ej hända igen på unive! jag har också blivit bannad för clogg en gång men det har jag tagit lärdom av rejält och det kommer inte hända igen och jag använda det för att undvika scenarion men det var länge sedan och jag har tagit lärdom av det rejält bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag skulle aldrig bart runt med vapen på piren utan krim och jag skulle verkligen inte ändrat mitt namn med emojis för jag han ju bara gå typ 30 meter innan jag blev bannad så det är väldigt lätt hur jag skulle kunna gjort annorlunda och jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo jag skulle aldrig bart runt med vapen på piren utan krim och jag skulle verkligen inte ändrat mitt namn med emojis för jag han ju bara gå typ 30 meter innan jag blev bannad så det är väldigt lätt hur jag skulle kunna gjort annorlunda och jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka