Nekad HASSAN_X | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hampus.i.

Vem var det som bannade dig? EmilknivenV92.4

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo det är väll ganska uppenbart tycker jag själv jag springer runt med vapen utan krim och jag har ändrat mitt namn med emojis som krim rollen och medlem rollen för det ska se ut som att jag har roller så jag ber om ursäkt och nu när jag tänker tillbaka på det som hände tycker jag att det verkligen inte var värt det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes så jag var på väg in på servern efter jag har ändrat mitt namn så det ser ut som jag har medlem o krim emojin vilket verkligen inte var så smart men efter när jag klickat in på min gubbe så trycker jag på min gubbe som heter momo och efter trycker jag på piren går ner vid garaget och sätter mig i en bil där ser jag sedan att en söker igenom mig och då väljer jag att lämna servern vilket inte var så smart för om jag inte hade gjort det så hade jag ej blivit p bannad men jaja det var dumt o jag ska inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban och det står jag för på grund av att jag erkänner att jag hade vapen på mig utan krim och hade ändrat mitt namn men om jag ska vara det så tycker jag att jag det inte ska vara p ban men det är inte jag som leder och emil nu som var staff har all rätt att ge mig p ban för det och det gjorde han rätt i. Jag skulle gärna vilja ha ett till försök efter allt men jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. yes jag har blivit bannad här tidigare men dock aldrig för dethär men jag blev bannad för trejdepartsmjukvaror när jag använde mig av tracers vilket var inne på mitt g pack och jag visste inte det så jag ber om ursäkt för det men det kommer aldrig hända igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det är ganska enkelt för mig att säga jag skulle aldrig tagit på mig vapen som icke krim och om jag inte hade haft det skulle jag aldrig blivit bannad det var en riktigt dum idé och kommer hålla mig undan från det det var inte skönt så för mig tycker jag att det är gangska enkelt att ändra på mig där!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag sannerligen gjort och detta ska jag hålla mig undan från har redan ändrat mitt namn och kommer inte försöka med det här igen. själv tycker jag att detta är gangska enkelt att hålla mig undan från och vet inte riktigt varför jag gjorde det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka