Accepterad HASSAN_X | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hampus.i.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig eftersom jag råkade slå en kille i ansikte när han rikta på mig och minna vänner. Jag hade fast seat och min andra polare hade inte jag gick ut långsamt jag gick ut snabbt jag hoppar ut för att ta upp händerna men sen ser jag min polare som ligger lite längre bort ställer sig upp och börja skjuta jag väljer att hoppa ut och slå han jag dödar en kille genom att slå honom andra med att skjuta ner dom sedan åker vi iväg med en av grabbarna och rånar han, han försöker skicka prio jag väljer att ta hans lur och vapen så han inte försöker med något dumt sedan springer vi lite iväg med han jag blir bannad för fear rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och minna kompisar skulle åka till sandy när vi ser oppsen gäng vi pratar lite med dom vi hade ingen attetyd men somsagt vi skulle till sandy för att hämta våran polare som befanns sig på sjukan sedan nör vi nästan var vid sjukan i sandy så hoppar ena grabbn ut han som vi prata med han avlossar kanske 4 skott prickar en i bilen sedan så åker vi till sjukan för att hämta våran kompis det tog 15 sekunder sedan åker vi efter dom dom hoppar ut igen dom börja skjuta sedan åker vi sedan hoppar dom utt igen får en av våra grabbar vi åker sedan vidare och hoppar ut på dem och en kille av oss blir raggdollad sedan springer dom ut till oss jag ser att min andra polare börja skjutta jag hoppar också ut slår ena grabben med vapnet vilket var missclick men sen skjuter jag ner andra grabben han blir raggdolad och vi tre grabbar går fram och riktar vi tar han och åker iväg och rånar han och så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vet jag inte riktigt hur jag ska se från hans perspektiv så var det en sol klar fear rp då jag använder mig av fast och bara hoppar ut och slår han medan från mitt perspektiv så ser det ut som jag hoppar ut och dödar han jag har fått hårda konsekvenser av detta två krim varningar och så jag förstår varför det ser kontstigt ut men vi va tre levande och dom var två så jaja jag vet inte det är upp till han som banna mig eftersom han såg bara andra killens clip och inte mitt och hoppa inte sup eller något men jaja jag blev bannad i 4 dagar och jag förskännar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare för krim utan krim det var när jag var kriminell och åkte runt och sköt fast jag inte hade den kriminella rollen men det har aldrig hänt sen dess. En annan gång var när jag åkte runt i en i en bil blev raggdolad och då gjorde jag f8 quit och clogga som det kallas det är något jag verkligen aldrig skulle gjort men sen dess har jag aldrig blivit bannad för clogg jag har tagit väll lärdom av dessa och har inte hänt nån gång annan. men en annan gång var när jag åkte för vdm och det var när jag råkade faktiskt köra på någon i ett skott scenario så han dog jag blev då bannad för vdm och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det det har aldrig hänt sen dess jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag vill gärna vissa att jag kan så mycket bättre, FÖRLÅT,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är rätt så lätt att säga jag skulle hoppa ut med händerna uppe och inte slå honom men det var faktiskt inte meningen att slå skulle skjutit men, om jag hade kunnat spela om scenariot skulle jag hoppat ut från bilen med händerna uppe inte alls svårt att säga något mer jag ber så hemskt mycket om ursäkt skulle göra allt för att spela om scenariot och göra rätt för mig så inget dåligt skulle hända för jag bryr mig inte om något vapen jag vill bara vara en grön spelare och rp och har roligt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag ska sluta spela för att vinna jag har lärt mig att i scenario som detta kommer jag ta up händerna ni kommer aldrig ser mig som detta igen! Om jag skulle få en unbann för detta så kommer jag förbättra mig rijält bra jag fattar detta beslut och jag kommer göra minna saker annorlunda det vore riktigt shysst o bli unbannad till jul jag ber om ursäkt ännu en gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår jag fattar varför jag fick två krim varningar jag var i sup och dom gav mig indragna roller men ni staff teamet på unive var riktigt snälla och gav mig två krim varingar istället av krim ansv. Tack så jättemycket jag kommer förändra mig

Tillbaka