Nekad HASSAN_X | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? HASSAN

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag tror staffs valde att banna mig pågrund av mitt beteende denna kvällen detta hände. Jag drog väll till mig massa staffs uppmärksamhet och skit för jag var mycket i skott scenarion jag hade nyss gått med ett gäng som heter ms-13 och det började med att vi blev rånade av ett stort gäng vid naken staden och därmed så körde vi lite mott dom och ja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukan med min kompis sen kommer det en grabb som börjar slå mig utan anledning jag och min polare åker där ifrån efter dom åkte efter mig efter dom har haft en riktig attityd utan anledning och kallat mig horbög så jag blir jävligt sur jag åker någon stans vilket blev brevid securitas och avlossade runt 20 skott mot bilen efter det så sprang jag iväg och jag blev bannad detta var en sak som jag inte tänkte mig för riktigt sedan hoppade jag sup och därmed skulle jag gå in idag för att lira lite så var jag banand

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte en felaktig ban jag har den kriminella rollen och var kriminell och jag sköte den inte på ett snyggt sätt jag sköt utanför securitas och där med blev av med min krim roll, möjligtvis kanske att jag inte skulle få en ban utanbara en indragen krim roll men det är självklart upp till COL om han vill banna mig gör han det jag ska inte klaga jag gjorde fel och jag nekar inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare för powergaming och det var när jag använde mig av att skjuta fast jag var skadad jag trodde man fick skjuta och det vissade sig att den var felaktig och jag fick unbann dagen efter så det var lugnt. jag har också blivit bannad för clogg det var när jag tog vård på sjukhuset hos svetis och loggade så blev jag bannad det var icke roligt och detta har jag lärt mig nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara åkt iväg från dom och skitit i dom fasta dom hade en dryg attityd men jaja inget jag kan göra nu jag ber om ursäkt och detta ska inte hända igen jag har verkligen lärt mig av mitt misstag jag kommer inte göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en massa jag måste vara diskret som kriminell jag måste alltid tänka på vad jag gör vart jag skjuter och hur jag gör det. Jag kanske inte skulle fått en ban och bara den indragna krim rollen men det var upp till COL

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår jag ber om ursäkt detta var inte med meningen jag ska aldrig göra om det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka