Nekad HASSAN_X | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? HASSAN

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig på grund av att det var en rätt stoer r skottlossninggo som drog till sig ganska mycket uppmärksamhet till allmänt folk och staffs. Jag åker ner i ett garage det jag blir skjuten antal gånger men alla skott missar då jag åker i en bil. jag sedan hoppar ut skjuten kille i bröstet precis efter blir jag ner skjuten efter ett tag så vaknar jag upp/ställer mig upp och skjuter ner dom två utan nåt fel jag jag gjort dom rikta inte på mig eller något så ja sedan valde Enzo att banna mig för powergaming för det är en ny regel att man inte får skjuta efter ha blivit ragdollad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ut från mitt gänghus såg åkte min bil såg mitt andra gäng såg också att dom följde efter en grabb min gäng boss sa att dom hade riktat på mig så dom åkte ner i ett garage vi följde efter eller vi väntade lite över för att scaouta lite sedan så åkte jag ner mitt gäng följde inte efter så behövde ta dom själva först får jag ner en grabb sen står det en övermig som för mig i bröstet eller benet eller vad det var så jag blev raggdolla rpade på min skada via /me och /sme så ja rpade på skadad fast enzo inte sa att jag gjorde det Jag ställde mig upp sköt ner två grabbar dom rikta inte på mig så inget med det så ingen fear rp jag springer fram och BAMM och blir bannad i 8 dagar för en powergaming ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktigt ban och det står jag för många i staff teamet som håller med mig men dom säger ändå att jag ska göra en ban överklagan efter som 320 sa att i en skottlosning ska man skjuta tills man dör och man för göra det jag nyss gjorde och det är inte powergaming eftersom detta gör alla och är inget regelbrott första jag ska prioretera att skjuta och ta mig där ifrån men ja det är en felaktig ban första gången jag har blivit bannad för detta och det är nog den första på hela unive eftersom det inte är en regel. Och att man får en powergaming ban i 8 dagar är felaktig en powergaming ban brukar max vara runt 5.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här tidigare för sunt för nuft och det var när jag tog någons bill från marja-lisas bill försäljning och detta har jag tagit väll lärdom av och kommer inte hända igen. Jag har också blivit bannad för powergaming en gång och det var när jag krasha med en bil och inte rpade på det men detta har jag tagit mycket lärdom av så jag vet vad powergaming innebär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte gjort något annurlunda efter som 320 sa på mötet att det är detta man ska göra i en skottlosning och dessutom behöver man inte ens rpa på skador i en skottlosning så fattar inte riktigt hur enzo tänkte efter denna ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag man får inte skjuta när man är skadad och ska rpa på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka