Accepterad HASSAN_X | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HASSAN_X

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e

Vad är din discord tagg? hampus.i.

Vem var det som bannade dig? arrekung

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: s.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo det var väll ganska uppenbart jag grovft fear rp framför en servervakt och då tror jag han skickade till högre uppsatta på unive sen så hamnade jag staff samtal ig och dom bad mig att hoppa support och om jag lämnar servern blir jag p bannad när jag väll var inne i support så bad det mig att skärm dela när jag skött skott i luften och då visade det sig att jag hade tracers på vilket motsvarar att jag inte följde regeln tredjeparts mjukvaror och nu när jag tänkte efter vad jag gjorde den dagen så säger jag till mig själv att det var verkligen inte värt att fear rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja. Jag och min polare var vid plocket/valmot och vi hade gjort som e setup när han plockar och jag gömmer mig i en buske för det är alltid någon som försöker råna på plocket så vi åker ditt vi båda två har 2 glock 19 på oss och eftersom min polare skulle plocka och försöka bli rånad så ger han en glock till mig så jag har två glock´s på mig och vi kommer fram till valmot och min polare börjar plocka blommor medans jag gömmer mig i en buske lite bredvid han sedan efter kanske 5 min så kommer det en bil och då ser jag att en grabb springer fram med vapen till honom och jag väntar in lite för att se hur många vapen de har en så länge ser jag bara en kille så efter ett tag tar de min polare i TH och ser det jag väntar in lite tillslut så skjuter jag ner honom och då precis när jag har skjutit ner honom så att han raggdolar så för jag ett skott på mig men jag såg ju bara en men ja det var en till lite längre bort som inte jag såg så han skjuter mig och springer fram och riktar jag väljer då att göra ett av det sämsta besluten jag har gjort och ställer mig upp och skjuter ner honom sedan skjuter jag ner honom som tog min polare i th och därmed så åker vi iväg med doms bil efter kanske runt 3 min så tar en kille mig i staff samtal och säger att jag ska hoppa support och om jag lämnar blir jag p bannad och därefter i support väljer dom att ge mig indragna roller och p-ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte en felaktig ban jag ställde mig upp och skött ner honom det var verkligen inte en bra sak att göra och jag ångrar mig väldigt mycket och det skulle jag verkligen inte gjort
men när staffsen valde att banna mig så tycker jag att dom gjorde rätt i att banna mig efter som att jag brött regeln och om jag hade varit staff skulle jag 100% banna mig också efter det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag faktiskt jag blev bannad för lite mer en än månad sen för fear rp samma som nu och jag vet inte riktigt varför jag gör såhär jag tror det kan vara för att jag är så jävla vapen kott och det är något som jag verkligen inte är stolt över och jag har nu tagit ett beslut om att sluta vara såhär eftersom det är ju mycket mer värt att bli av med ett vapen än att få indragna roller och p-ban på fiveM bästa server så jag lovar nu efter som jag har blivit bannad nu på samma sätt 2 gånger i rad att framöver på unive roleplay att jag verkligen ska ta lärdom av det här för det är jävligt synd faktiskt! jag ber om ursäkt och jag lovar att förbättra mig om att värna om mitt liv.
Men jag har dock aldrig blivit bannad för att använda mjukvaror som minna tracers och det har nog blivit efter som jag har nog bara glömt att ta bort minna från när jag kört 100k or die servrar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo det är väll ganska så lätt jag hade tagit upp minna händer och torskat mitt och min polares vapen men det spelar ingen roll för jag är inte vapen kott längre och jag skulle ha tagit bort minna tracers fast om jag ska vara 100% ärlig så har dom inte hjälpt mig så mycket men jag fattar att det är en regel på unive och det spelar ingen roll om dom inte har hjälpt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det skulle jag säga att jag verkligen har nu efter jag blivit bannad för fear rp 2 gånger i rad så tänker jag att det är verkligen inte värt det och jag ska se på andra sätt och ta upp minna händer. jag har också lärt mig regeln tredjeparts mjukvaror och nu är jag ärlig jag stängde av dom så fårt jag lämnade support och ni kommer inte se mig längre använda det på unive.
Jag ber om ursäkt och jag ska verkligen inte gör det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yesss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka