Nekad hassan7212 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan7212

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hassan

Vad är ditt discord namn? 50-5150 HASSAN eller hassan729hassana

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hassan ahmadson 38 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arg snäll modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min kärkats bakgrund ifrån colmbia han född där hans pappa är krimniel o han va drog säljare han bruka sälja droger och hassan blev som hans pappa han börja sälja ochså hassan börja han lärde sig ifrån han pappa men en dag hans pappa har pågot mord o då dom rymde till sverige o då hassan uppväxte hans liv där han börja plugga o plugga men dag han lärde känna nya vänner som lärde han att sälja han blev lurad o då hassan blev gäng ägare som hette varg nätvarket de blev känd i sverige o då en dag polisen spana på hassan o då kunde dom fånga han för massa me brott som han har pågot o han gick ut 20 år o han ska börja ny liv o han ska gifta sig o skaffa barn o han ska börja jobba som vanlig person o sluta me dom grejna som han gjorde

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja ska förska bidra mig bra social rp bra rp ska förska göra mitt bästa o ska ochså förska mitt bästa me rection rp och ska de ska inte bli brist på rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man tänker på andra inte hela tiden på sitt egna vinst Tex ja blir rånad o jag ska inte saker som är mot servens lagar då de kommer bli brist på social rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har bilvt bannad för vdm 3 dagar o andra bans

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta giming de att man ska inte ta saker utanör spelet ferrap att man ska värna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne inte derekt

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka