Ej Antagen Hassan321 | Chef-jobb ansökan [skyclub]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willeebrur

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,900
Reaction score
146
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Hassan321

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Blev medlem 2024-08-03. Fast varit medlem här innan för länge sen så sammanlagt 1-2 år :D

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på Galaxy nån gång innan fast va rätt så länge sen, va kanske för 1 år sen. Jag vet hur de mesta funkar, vet hur panelen funkar, hur drinkerna funkar och så vidare. Sen har jag också mycket stor erfarenhet utav rp, och när jag jobbade senast va jag PA dära fast va för 1 årsen drygt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag siktar på en plan att Galaxy ska gå framått, sen kommer jag se till så att de kommer vara öppet nån gång i veckan sen på helgerna 1-2 gånger. Så det kan bli lite social rp på Galaxy istället för att tex skjuta eller inte göra något. Sen kommer jag checka hur aktiviteten ser ut just nu, och hur den än är kommer jag ta intervjuver dagligen, pga aktiviteten ska höjas och ska ej vara låg. Jag kommer också kunna hantera klubben bra, igenom att ha roliga fester/event eller liknanden för att alla spelare ska ha de kul.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 5-7 timmar om dagen om inget annat kommer ivägen, varit inaktiv på senaste för tröttnade på rpa för hittade inget att göra.

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka