- Meddelanden
- 74
- Reaction score
- 5
+++++ EN AV DE BÄSTA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
<3+++++ EN AV DE BÄSTA
BÄSTA STAFFEN +REPVad är ditt namn i verkligheten? William
Ditt discordnamn: Hassan321
Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2009
Varför ska just du bli staff? Jag är väldigt driven som staff, aktiv, har varit MA som högst på Unive sen har jag varit staff på andra olika servrar. Jag vill bli staff för jag vet hur man ska hantera rollen som staff och hur jag ska använda mina perms på rätt sätt. Jag är väldigt aktiv, jag kommer vara aktiv varje dag omjag blir staff. Jag kommer göra de jag ska göra med mina perms som tex hjälpa folk om dom skriver /help, /report och sånt. Och permsen jag har på forumet kommer jag it förbruka på något sätt alls. Jag kommer it förbruka mina perms alls.
Jag vill helst bli Rp Ansvarig för jag vill hålla koll på rpn och kolla så inga regelbrott förekommer. Jag kommer sitta och specca de mesta av min tid som staff. Kommer it rpa så mycket, kommer specca istället för att rpa. För just nu är jag Medlemskap Ansvarig och jag håller ofta koll på rpn men jag ta Medlemskaps Ansökningar ofta med men speccar en hel del för tröttnar på rp.
Jag vill även vara "Support Ansvarig" för att hjälpa till i support, just nu kan man sitta i väntrum i 30-60 min innan man får hjälp. Jag vill ändra på hela de och göra så man behöver kanske max 10-20 min innan man får hjälp.
+ vart helper för 4-5 dagar sedan och vart de i 4-5 månader..
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker inte korruption, lallande o mm ska förekomma som staff.
De finns massa männsikor på Unive vissa vill bara förstöra för andra o vissa vill verkligen rp, men de kanske inte gå rpa som man vill om folk bara ska förstöra för servern. Sen gör dom massa regelbrott tex dom som bara vill förstöra för serverns bästa.
Jag tycker också det "brister" förstör rpn på servern vissa saker också, som tex "POWERGAMING" tycker att "MÅNGA" powergama när dom krockar, pengar/makt. Sen finns ju också "Fearrp" som många inte följer, tex när någon riktar så springer/kör folk bara för att komma undan för att inte bli kidnappade, är väldigt tråkigt, speciellt "KRIMINELLA" som gör detta för att "vinna" scenarion.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja me andra staffs vi skulle snackat ihop oss och kollat vad de hade gjort för "regelbrott" sen så skulle vi bestämt om det skulle vara svban eller längre ban, senare efter vi snackar ihop oss så "Undefffa" vi grabben som gjort fel och säger vad vi har kommit fram till.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker ALLA staffs är en förebild för alla spelare dom ska ha koll på allt/nästan allt som vanliga spelare inte kanske ha. Tycker me att professionellt är de viktigaste inom staff teamet, staffs dom ska inte hålla på att lalla i support/ingame, att staffs försöker göra de dom kan för att hjälpa spelare som har problem me något.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja om jag bli staff kommer jag göra ALLT jag kommer staff arbeta mer än att "rpa" för är viktigare tycker jag. Kommer specca hela tiden under privata liv när jag har tiden
Hur länge har du spelat på Unive? Blev medlem "igen" 08/03/2024 fast varit medlem o sånt här innan samt medlemskaps ansvarig på Unive. Sammanlangt ungefär 1-2 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut.
/bring (id)
/skin
/nocilp
/dv
/v (Spawnnamn på bilen)
/ban
/svban
/pedmenu
/goto
/revive id
/kick
/tpm
/ooc
/sv man skriver i sv chatten
/toggleid
/sc
/sv
/togglename
/freeze id
/unfreeze id
/giveitem
/clearchatforall
/setjob
/spec
/specoff
/ooc
/banoffline
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej! 320 hoppas man kan få chansen igen, vill verkligen det!
<3BÄSTA STAFFEN +REP
<3+++rep Skulle 100% lita på att han skulle göra rätta jobbet i staff teamet och lyckas bidra med en bra aktivitet
<3++rep duktig staff sedan innan och borde bli de igenn
<3+ rep
<3+rep han förtjäna
<3++Rep. Ansökan ser bra ut, Hassan är trevligt som person och han hade gjort bra som staff
a föfan@Hassan321 Due staff nu jöh