- Meddelanden
- 2,900
- Reaction score
- 146
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Ditt discordnamn: Hassan321#0001
Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vet hur man ska hantera rollen som staff och hur jag ska använda mina perms på rätt sätt. Jag är väldigt aktiv, jag kommer vara aktiv varje dag omjag blir staff. Jag kommer göra de jag ska göra med mina perms som tex hjälpa folk om dom skriver /help, /report och sånt. Och permsen jag har på forumet kommer jag it förbruka på något sätt alls. Jag kommer it förbruka mina perms alls.
Jag vill helst bli Rp Ansvarig för jag vill hålla koll på rpn och kolla så inga regelbrott förekommer. Jag kommer sitta och specca de mesta av min tid som staff. Kommer it rpa så mycket, kommer specca istället för att rpa. För just nu är jag Medlemskap Ansvarig och jag håller ofta koll på rpn men jag ta Medlemskaps Ansökningar ofta med men speccar en hel del för tröttnar på rp.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 15:00 - 21:30
Tisdag - 15:00 - 21:30
Onsdag - 15:00 - 21: 30
Torsdag - 15:00 - 21:30
Fredag - 15:00 - så länge jag orka spela
Lördag - 11:00 - så länge jag orka
Söndag - 11:00 - 21:30
Tiderna kan såklart ändras
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive mer än 1 år om man räknar med allt. För jag har slutat på Unive ibland och sånt så om jag it skulle slutat någon gång på Unive skulle jag spelat mer än 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? /bring (id)
/skin
/nocilp
/dv
/v (Spawnnamn på bilen)
/ban
/svban
/pedmenu
/goto
/revive id
/kick
/tpm
/ooc
/sv man skriver i sv chatten
/toggleid
/sc
/sv
/togglename
/freeze id
/unfreeze id
/giveitem
/clearchatforall
/setjob
/spec
/specoff
/ooc
/banoffline
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja inte vad jag vet just nu men hoppas jag blir nöjd med det jag får.
Ditt discordnamn: Hassan321#0001
Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vet hur man ska hantera rollen som staff och hur jag ska använda mina perms på rätt sätt. Jag är väldigt aktiv, jag kommer vara aktiv varje dag omjag blir staff. Jag kommer göra de jag ska göra med mina perms som tex hjälpa folk om dom skriver /help, /report och sånt. Och permsen jag har på forumet kommer jag it förbruka på något sätt alls. Jag kommer it förbruka mina perms alls.
Jag vill helst bli Rp Ansvarig för jag vill hålla koll på rpn och kolla så inga regelbrott förekommer. Jag kommer sitta och specca de mesta av min tid som staff. Kommer it rpa så mycket, kommer specca istället för att rpa. För just nu är jag Medlemskap Ansvarig och jag håller ofta koll på rpn men jag ta Medlemskaps Ansökningar ofta med men speccar en hel del för tröttnar på rp.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 15:00 - 21:30
Tisdag - 15:00 - 21:30
Onsdag - 15:00 - 21: 30
Torsdag - 15:00 - 21:30
Fredag - 15:00 - så länge jag orka spela
Lördag - 11:00 - så länge jag orka
Söndag - 11:00 - 21:30
Tiderna kan såklart ändras
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive mer än 1 år om man räknar med allt. För jag har slutat på Unive ibland och sånt så om jag it skulle slutat någon gång på Unive skulle jag spelat mer än 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? /bring (id)
/skin
/nocilp
/dv
/v (Spawnnamn på bilen)
/ban
/svban
/pedmenu
/goto
/revive id
/kick
/tpm
/ooc
/sv man skriver i sv chatten
/toggleid
/sc
/sv
/togglename
/freeze id
/unfreeze id
/giveitem
/clearchatforall
/setjob
/spec
/specoff
/ooc
/banoffline
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nja inte vad jag vet just nu men hoppas jag blir nöjd med det jag får.