Nekad Hassan321 | Ansökan till Servervakt [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willeebrur

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,900
Reaction score
146
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Hassan321#0001

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar - 15:00 - 20:30
Helger/Lov - 12:00 - 03:00 om it längre

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ 2 månader lite mindre men varit medlem innan för länge sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger har ingen bild. Frågan under om perma ban och blacklist är samma sak så ja

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har jag koll och kolla om jag möter på en problem spelare, jag som servervakt ska it gå och leta efter problemspelare, dom ska komma till mig sen när en problemspelare kommer till mig tar jag återgärder på den spelaren. En servervakt ska underlätta för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Ja, jag har varit servervakt innan på Unive och sen rensade dom alla servervakter sen efter en tid efter dom hade rensat alla servervakter så blev jag perma bannad och kom tillbaka för typ 2 månader sen. Och jag vill bli servervakt för att underlätta för staffs, och få bort alla lallare från servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är t.ex jag är i scenario och har toggleid på och kan se precis vart dom står och sånt så jag vet elr att jag ressar i ett scenario. Korruption är t.ex om man vill ha en fördel med att kunna vinna ett scenario t.ex som att ha toggleid på bara för att man vill vinna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka