Accepterad hassan071001 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan071001

Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan

Vad är ditt discord namn? hassan071001

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Ibrahem Al-Farid är en 22-årig man som drömmer om att bli polis och skydda sitt samhälle från brott och orättvisor. Uppvuxen i en livlig stad har han inspirerats av polisens arbete och sett hur viktigt det är att hjälpa andra. Med en stark känsla för rättvisa och en empatisk personlighet, är Ibrahem både ambitiös och social, vilket gör att folk känner sig trygga i hans närhet. Han har mörkt hår, bruna ögon . Hans mål är att skapa en tryggare gemenskap mellan polisen och medborgarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerande och realistisk spelupplevelse genom att skapa scenarier och intressanta konflikter. Med min karaktär, Ibrahem Al-Farid, kan jag ge en stark känsla av rättvisa , vilket kan leda till meningsfulla interaktioner med andra karaktärer. Jag är flexibel och bra på att improvisera, vilket gör att jag kan anpassa mig till olika situationer och driva senarier framåt. Dessutom kan jag bidra med idéer för uppdrag och miljöer som gör spelet mer levande och spännande, samtidigt som jag arbetar för att bygga en positiv och sammanhållen gemenskap i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att ge motparten möjlighet att lyckas i viktiga stunder kan man bygga spänning och djupare scinarier, vilket prioriterar berättelsen och skapar en balans där alla får en meningsfull upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? En viktig regel är sunt förnuft, vilket innebär att man ska tänka realistiskt och överväga sina handlingar noggrant. Vdm är att man inte får använda sin fordon som ett vapen till exmpel köra över någon. Rdm är att man ska undvik att slå någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jaa jag har spelat förut i unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka