hassan071001 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hassan071001

Medlem
Meddelanden
333
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg-Hansa

Vad heter du i verkligheten? Ibrahim

Vad är ditt användarnamn på discord? hassan071001

Ange ditt födelsedatum: 21 Oktober 2007

När fick du medlemskap på Unive? 21 Oktober 2007

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jaa, jag har väldigt bra erfarnheter bland annat vart Personal ansvarig i mekonomen ganska länge sen där jag rekryterade många, hållde koll så att allt funkade tills en ny chef och biträdande skulle anställas, så jag hade en jätte viktigt roll. Jag har även vart Grovestreet Pizzeria chef där jag konstant hållde yrket aktivit, hållde hög rpa nivå samt även såg till att vara aktiv. Så jag är väldigt bra på att ta intervjuer men även samspela med andra kunder.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt plan är att kunna hålla jobbet så aktivt som det går samt kunna ha en hög rpa nivå på plats, därför tänker jag att dem anställda som kommer jobba där behöver vara lite seriösa iallafallunder jobb tiden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jaa det kommer jag, det beror på att jag inte har något för mig att rpa när jag är ingame, så de brukar sluta med att jag stänger av, men som chef kan jag prioritear jobbet och kunna ha roligt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka