Vidare till intervju EminSWE | Chef-jobb ansökan (Domstolen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,101
Reaction score
89
Vilken chefs-position ansöker du till? Unives Domstol

Vad heter du i verkligheten? Emin

Vad är ditt användarnamn på discord? Eminswe

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2026

När fick du medlemskap på Unive? Spelat på Unive ett bra tag, 2021 medlem typ.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag skriver denna ansökan i mån att börja långsamt återvända till rpandet och Unive efter en lång paus. Har varit chef och biträdande på varje yrke som finns, jobb ansvarig och staff flertalet gånger och koordinator jobb och medlemskap samt lite annat. Studerar jurist irl och jobbar inom avtals- och arbetsrätt samt folkrätt irl.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill få igång ett realistisk process som kan skapa väl utvecklade scenarios och roliga. Både för poliser och kriminella. Vem tycker inte att rättegångar för att titta på, rpa och utföra är roligt, där de finns chans för lång uttaget fritagning och liknande.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag anser att jag har tiden för detta. Försöker som sagt att börja spela Unive igen då intresset ökat efter jobbet när man vill vila upp sig. Yrket kommer va aktivt. Notera att ja skriver ansökningen utomlands så kanske inte den bästa.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka