Antagen hassan071001 | Chef-jobb ansökan [Grovestreet Pizzeria] [Miracle] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan071001

Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Hassan

Vad är ditt användarnamn på discord? Hassan07101

Ange ditt födelsedatum: 21 Oktober 2007

När fick du medlemskap på Unive? 14 oktober 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare vart PA i mekonomen och rekryterare i polisen. Där jag vet hur man anställer folk, tar intervjuer bra, samt kan hantera panelen bra och enkelt. Dessa saker kommer hjälp mig mycket som chef i pizzarian.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring jobbet som chef i pizzerian är att höja aktiviteten och göra den till en samlingsplats på servern. Jag vill anordna olika saker, t.ex. pizzakvällar och specialerbjudanden för att locka både personal och kunder. Jag tänker också arbeta aktivt med att anställa och motivera ett starkt team, där alla har tydliga roller och arbetsuppgifter. Jag kommer också samarbeta med andra företag på servern för att skapa fler kontakter.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? aa, jag kommer anställa många folk och hålla koll att dem är aktiva, komemr inte jobba i köket osv mycket då jag inte kan för är helper samt prioriterar de hellre. Men kan då o då anställa och vissa hur saker går till

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Grattis!

Du har valts ut som chef till Grovestreet Pizzeria.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka