Accepterad hassan071001 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan071001

Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? hassan071001

Vem var det som bannade dig? @HYPEM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 124128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag medvetet försökte hjälpa en person från polisen bara för att dem ska börja jaga mig alltså att jag copaita, och det visar hur jag inte tänkte genom regeln sunförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade en taxibil, sedan hämtade jag upp några personer. Sedan såg vi en polisbil som jagade en Volvo, och vi tänkte liksom, varför inte försöka hjälpa honom och samtidigt ha roligt. Så vi började jaga Volvon för att han skulle hoppa in hos oss. Till slut gick hans bil sönder, och jag skulle plocka upp honom, men Hypem skrev 'lägg av' i OOC, så vi släppte honom och drog iväg efter. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var verkligen inte en felaktig ban, jag förstår denna ban för det jag gjorde var verkligen fel och det måste jag stå för. Samt för att säkerställa att han inte felaktigt bannade mig så frågade jag om klipp och fick det av honom, samt så välkomnade han mig till att överklaga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag ska vara ärlig, mina tidigare bans var felaktiga denna månad och löste sig i support, men just denna ban var rätt och därför försökte jag inte i support, utan accepterade bara felet jag gjorde och nu överklagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället kunde jag bara skita i att förlja efter polisen eller hjälpa den misstänkta, jag skulle bara ha gjort mitt jobb som taxi. Skulle inget av de hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig blanda in mig i scenarier man inte ska vara i, bara för att ha roligt för sig själv och förstöra för andra. Jag lärde mig även att inte vara självisk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka